۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

درباره ویدا فلاح



خانم ويدا فلاح متولد سال 1343، متاهل، ساكن تهران  

 داراي مدرك كارشناسي بيولوژي از دانشگاه الزهرا  و كارشناسي ارشد روان شناسي تربيتي از دانشگاه آزاد اسلامي  واحد علوم تحقيقات و عضو سازمان نظام روانشناسي و مشاوره

فعاليتهاي آموزشي ايشان از سال 76 با تدريس مهارتهاي زندگي به بانوان شروع و در سال 79 با همكاري معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري منطقه 7 تهران، مركز توسعه توانهاي فردي را تاسيس و بعنوان قائم مقام ومدرس ايفاي نقش نمودند. از سال 82  تاكنون نيز با تاسيس شركت مديران خلاق ، آموزش كاربردي مهارتهاي زندگي به مديران مدارس دخترانه و خانواده هاي آنها را پيگيري نموده كه حاصل اين تلاشها هزاران نفر - ساعت آموزش بانوان شهر تهران مي باشد.

 مشاراليها چهار عنوان لوح  فشرده صوتي با عناوين "والدين و اعتماد به نفس فرزندان " و "والدين و موفقيت تحصيلي فرزندان" و "اصول مطالعه موثر " و "راههاي تقويت اعتماد به نفس" با همكاري واحد آموزش و پژوهش شركت مزبور توليد نموده كه همگي آنها شماره ثبت كتابخانه ملي ايران و تائيديه فني و محتوايي دفتر تكنولوژي آموزشي وزارت آموزش و پرورش را دارا مي باشند .

خانم فلاح در حال حاضر در زمينه ترجمه مقالات كاربردي و تدريس روشهاي آموزش مهارتهاي زندگي  مشغول فعاليت بوده كه كتاب " نهادي كردن شخصيت مديريتي " اثر كن بلانچارد- انتشارات رسا" به تازگي توسط ايشان ترجمه گرديده است.

  ضمناً عنوان پايان نامه كارشناسي ارشد ايشان " بررسي تاثير آموزش رويكرد عقلاني  هيجاني  رفتاري اليس بر سبكهاي فرزندپروري والدين داراي نوجوان دختر 18-13 سال  ساكن مناطق 1،2،3 شهر تهران در سال 1387 كه با نمره الف تائيد گرديده است .


۷ نظر:

  1. سلام خانم فلاح
    از اینکه در دنیای مجازی می بینمتون خوشحالم و تولد وبلاگ تون رو در وب تبریک می گم.
    امیدوارم به این ترتیب همچنان بیشتر بتونم از حضورتون بهره مند بشم.
    همیشه براتون آرزوی موفقیت دارم.
    معصومه فرخی

    پاسخحذف
  2. خوشحال شدم. امیدوارم تو هم موفق باشی. اگر ایده یا پیشنهادی برای بهتر شدن وبلاگ داری، لطفا بگو. به امید دیدار

    پاسخحذف
  3. استادعزیزم بسیار خوشحالم که فرصتی دیگر یافتم تا باراهنمایی شما شکارچی حقائق باشم وممنون که باردیگر این موهبت را در اختیارم قرار دادید
    و در عالم مجازی هم همراهیمان می کنید
    خدا قوت / پاینده وناب باشد
    همیشه شاگردتان
    یگانه

    پاسخحذف
  4. نازنين استادم، قبل از هر چيز ورود شما رو به عالم مجازي تبريك مي گم .باشد كه در اين عالم هم هياهويي زيبا به پا كنيد و همانگونه كه در كوله بار من توشه اي پربار و سرشار از زيبايي قرار داديد،اين عالم رو هم از زيبايي كلامتان و گرماي وجودتان بهره مند سازيد ..آرزوي زيباترين هاي زندگي براي شما زيباترينم و به اميد روزهاي آفتابي و سبز براي شما استاد عزيزم
    شاگرد هميشگي شما

    پاسخحذف
  5. salam khasteh nabashid vaghean mataleb jazab hastan
    tabrik migam barayeh ijad weblog omidvaram rozberoz movafaghtar bashid.
    khob bashid mamnon

    soodeh.f
    http://sshazdehkhanomehh.blogfa.com/

    پاسخحذف
  6. خواهرم در کلاس های شما شرکت میکند. زمانی که ایران بودم همیشه برام از کلاس شما تعریف میکرد.
    از اینکه این وبلاگ امکان مطلع شدن نظر دادن و نقش داشتن و مهمتر از همه استفاده کردن من از مطالب شما را فراهم میکنه بینهایت خوشحالم و از شما سپاسگذارم.

    پاسخحذف
  7. هزاران بار تبریک بخاطر این نو شکفته سحرامیز
    خانم فلاح،استاد عزیزم حضور در این وب انرژی حرکت را در ما دو چندان میکند.انگار که کلاسهای خوبمان
    همچنان ادامه دارد.از خدای خوبم موفقتهای روزافزون را برایتان ارزومندم.

    (خدا حفظتان کند.)

    ارادتمند شما فیروزه

    پاسخحذف